o alta fata

un alt gust, forma ei este la fel dar textura un pic schimbata, miroase foarte puternic a primavara. e dulce, spre deosebire de alte dimineti acum contine indulcitor si pot ghici ca-i zahar. culoarea nu difera prea mult dar densitatea e mai scazuta. imi pot da seama acum ca beau o cana cu ceai. ibricul a dat in foc iar pe aragaz nu vad urme de zat de cafea.

spune sa pun putin lapte ca sa-i schimb si mai mult gustul.

deschid ochii inchisi parca de ceva timp, timp in care nu am realizat ca nu sunt acasa. vad un alt pat, perdelele sunt noi.
usa este deschisa. se aud pasi, pasi care se apropie, pasi de picioare mici care apasa incet.

ti-am facut si cafea si ceai, nu stiu ce bei dimineata. plantele sunt alese de mine…iti place?

aprind o tigara, ma uit iar in cana goala de ceai.
da, ii raspund…

2 Responses to “o alta fata”

  1. Daca ma intrebi defapt ce cauti in blogurile pe care le urmaresc, ti.ai lasat la un moment dat blogu la o tipa pe hi5 si am intrat si mi-a placut cum scrii:-??

  2. vai domnule.
    cafeaua fără zahăr e mult mai bună.
    şi ceai şi cafea.
    paşi mici?
    aş fi preferat-o să meargă pe vârfuri, de teamă să nu te trezească..
    şi tipa pare puţin sclavă.
    mai lucrează când descri muieri, că ţip:))

Leave a comment